מפת שחקני האנרגיה - פרויקט ערים מקיימות

שותפים

קידום קיימות עירונית בתחום האנרגיה

פרויקט 'ערים מקיימות', במימון Google.org,שם לו למטרה להנגיש ידע פרקטי ופתרונות אנרגיה חדשניים לצוותים מקצועיים ברשויות המקומיות בישראל. המטרה היא לאפשר לרשויות אלו לעבוד ביעילות ובקלות רבה יותר לקידום קיימות עירונית בתחום האנרגיה.

מרכז ויץ, בשיתוף פעולה עם קהילת האנרגיה Ignite The Spark, ערך סקירה מקיפה של כלל שחקני האנרגיה הרלוונטיים לרשויות בישראל. סקירה זו מהווה בסיס חיוני לMuniNavigator, מערכת מיפוי ייחודית המאפשרת לרשויות המקומיות לאתר בקלות ובמהירות את החברות והארגונים המתאימים ביותר לצרכיהן בתחום האנרגיה.

במהלך בניית הMuniNavigator, צוות הפרויקט שוחח עם מאות חברות, הן בוגרות והן סטארטאפים, הפועלות בתחום האנרגיה בישראל. לכל החברות הוצגה אותה שאלה: 'האם אתם מעוניינים לעבוד עם רשויות מקומיות בישראל?'. כל החברות שענו בחיוב מופיעות כעת בMuniNavigator וניתן למצוא בהן אנשי קשר רלוונטיים שיוכלו לסייע לרשויות המקומיות לקדם פרויקטים בתחום האנרגיה.

מפת MuniNavigator מחולקת לקטגוריות שונות, המאפשרות לרשויות המקומיות לאתר בקלות חברות בוגרות או סטארטאפים המתמחים בתחומים ספציפיים. המפה כוללת גם מידע אודות אנשי קשר רלוונטיים בכל חברה, מה שמקל עוד יותר על יצירת שיתופי פעולה מוצלחים.

מטרת הMuniNavigator היא לחבר בין כלל השחקנים הרלוונטיים בתחום האנרגיה בישראל, ולקצר משמעותית את הדרך לשיתופי פעולה פורים ומוצלחים. אנו מאמינים כי שיתופי פעולה אלו יהיו גורם מרכזי בקידום קיימות עירונית בתחום האנרגיה, ויאפשרו לרשויות המקומיות לממש את מלוא הפוטנציאל שלהן בתחום זה.

מרכז הידע