וובינר מודלים לניהול אנרגיה ברשות המקומית

שותפים

מודלים לניהול אנרגיה ברשות המקומית

החודש, קיימנו וובינר בנושא מודלים לניהול אנרגיה ברשויות מקומיות. במהלך הוובינר הצגנו את האפשרויות השונות העומדות בפני ערים לנהל את משק האנרגיה שלהן. היו דוגמאות מרתקות על עיריות נתניה,ראשל"צ, ירושלים, אופקים ואילת!
פתחנו בברכות קצרות מעדי דישון, דירקטורית במרכז ויץ ומאיה קרבטרי מנהלת מחלקת אקלים, סביבה ותכנון בפורום ה15. לאחר מכן גיא דקניט מנהל תחום אנרגיה בשלטון המקומי, חטיבת אנרגיה מקיימת במשרד האנרגיה הציג לנו את החזון של המשרד ואת מפת הדרכים שלהם בנושא הרשויות המקומיות. עירית גולן אנגלקו, יועצת אנרגיה של מרכז ויץ הציגה מודלים שונים לניהול האנרגיה ברשויות. הלל שחר מחברת עדן סיפר על הדרך של עיריית ירושלים לניהול האנרגיה. איציק קריספל, מנהל אגף פיתוח כלכלי בעיריית אופקים לימד אותנו על הקמת תאגיד אנרגיה עם המגזר הפרטי. ולבסוף, דורית בנט ,יועצת לאנרגיה אזורית ומקיימת ולשעבר מנכלי"ת אילת-אילות סיכמה את הוובינר ונתנה הצצה לחדשנות במודלים כלכליים. היה מרתק! תודה לכל השותפים והדוברים!
 
כיום, לכולם ברור שהרשויות המקומיות הופכות לשחקן משמעותי במשק האנרגיה בישראל, אנחנו מזמינים אתכם לא להשאר מאחור וללמוד את הנושא כבר עכשיו!

הקלטה של המפגש

מרכז הידע